پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نکونام در انتظار خارجی جدید| جذب گوستاوو کافی نیست

  • کد خبر: ۱۸۴۴۶۵
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
نکونام در انتظار خارجی جدید| جذب گوستاوو کافی نیست
جواد نکونام، سرمربی استقلال همچنان منتظر است علی خطیر دومین بازیکن خارجی را طبق وعده خود جذب کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هرچند که گوستاوو بلانکو بر اساس برنامه‌های نقل وانتقالات نکونام جذب شده و این بازیکن در تمرینات استقلال حاضر است، اما همچنان نقل و انتقالات استقلال آن طور که نکونام خواسته پیش نرفته است.


سرمربی استقلال خواستار جذب دو بازیکن خارجی بود؛ یکی در خط حمله که جذب شده و دیگری در پست هافبک میانی.

حتی دراین راستا باشگاه استقلال یک ماه پیش بیانیه‌ای صادر واعلام کرد که قطعا زمینه ساز جذب دو بازیکن خارجی می‌شود. منظور باشگاه استقلال نیز همان بود که نکونام خواسته بود؛ یعنی جذب یک مهاجم و یک هافبک.

اما تا به امروز هیچ اقدامی در راستای جذب هافبک نشده و برنامه‌های نقل وانتقالاتی استقلال نیمه تمام مانده است.

با توجه به چنین شرایطی هیچ بعید نیست که سرمربی استقلال به رغم آنکه در خط حمله به خواسته خود دست یافته، نسبت به جذب نشدن هافبک طراح خارجی اعتراض‌هایی را در رسانه‌ها بیان کند.

البته همچنان باشگاه استقلال وقت دارد در این راستا اقداماتی انجام دهد و با بازیکنانی که آزادند قرارداد امضاء کند، اما اگر این ماجرا به درازا بکشد بدون شک نکونام دوباره در رسانه‌ها ظاهر می‌شود وعلیه سیاست‌های باشگاه مطالبی را به زبان خواهد آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->